Malamuterna

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av FRIDA! - 12 januari 2010 18:51

Jag har börjat på mitt nya jobb! Urkul! Men att det var så jobbigt att byta jobb, det hade jag HELT förträngt! Alla dessa detaljer som ska till...visitkort, hur betalar man fika, fungerar datorn nu, vem är du, jag heter...jag är den nye..., är detta bästa vägen till jobbet, vad var koden till dörren nu igen...????? Frågorna är så många att hjärnan snart är nära kollaps! Imorgon blir det iväg till gamla jobbet som jag är kvar på ett tag till och det blir säkert ungefär lika många frågor och saker att lösa där!

Tur man kan fjäska in sig hos sina hundar med älgben, dom ser så nöjda ut nu! Det har gått SÅ BRA att lämna dem på morgonen, dom kommer inte ens till dörrer utan tittar bara på mig och undrar vad dom ska få för gott innan jag går    Visste inte att det var så HÄR det kunde vara att ha hund som kan vara själv! LYCKA!!! Mina föräldrar drar så klart ett stort lass nu när jag börjat jobba och jag ännu inte har någon hundgård, men det är ju tack och lov inte alla dagar i veckan! Så snart jag får tillbaka bilen (läääängtar) så kan ju vovvarna också följa med någon dag till jobbet!

Nu the och macka innan jag stupar i säng...igår sov jag halv åtta...   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards