Malamuterna

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Advent och Magnus kör tvåspann!

Av FRIDA! - 28 november 2010 20:27

Mycket adventspysel i helgen, det är jättefint i huset nu!


Idag gav sig Magnus ut själv och körde tvåspann med släde, modig kille det här! Speciellt med tanke på att Sur och Grinig AB var med, det vill säga Atka   

Men det gick kanonfint och vovvarna skötte sig bra men frågan är om det var vovvarna eller Magnus som var mest slitna efter turen i djupsnön...  

Ute vräker det ner massor med ny och vacker snö, tjoho! Mindre tjoho var att min bakruta blev till tusen bitar plötsligt under körning...spännande med en jätteknall, inte lika spännande att behöva köpa ny ruta...hmmm...


I starten, alla pigga...  

Hemma igen...hundarna pigga, hihihi!


Lite allmänna bilder på animalerna måste också med!

Damer som spanar!

Bästa vännerna...skönt att ha lite stöd i storebror ibland!

    

 
 
pshundar

pshundar

24 maj 2011 10:44

Söta! :) Saknar snön när man ser sånna här bilder!

http://pshundar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FRIDA! - 12 augusti 2011 18:28

Nog för att jag har en liten gap och skrik AB till vovve (läs Iluaq) men det finns gränser! Nu låter det som om jag startar larmet i bilen och/eller misshandlar något stackars djur (inte hund alltså), varje gång som jag öppnar en dörr. Jag blir döv, ...

Av FRIDA! - 22 juni 2011 18:13

En i allmänhet ganska trist dag...och vecka egentligen. Atka är sjuk igen, har fått tillbaka urinvägsinfektionen men denna gången med äggvita i urinprovet och förstorad prostata. USH! Stackarn får nu äta antibiotika och dessutom blev han kastrerad ...

Av FRIDA! - 8 april 2011 15:59

Idag fick det blir personspår till båda vovvarna. Både korta och i ordentligt med vind så jag visste ju inte helt hur det skulle gå...länge sedan dom spårade också! Iluaq fick sitta och gapa vid trappan och jag gick iväg med Atka. Han var så supe...

Av FRIDA! - 16 februari 2011 19:39

Tycker ni det har helt dött av i min blogg? Det har det tyvärr...men har lite att skylla på... Har haft brist på egen dator men har nu införskaffat en! Har tillfälligt tre jobb och ett styrelseuppdrag...tar liiiite mer tid än innan! Har två w...

Av FRIDA! - 27 december 2010 15:26

Idag kastade vi oss ut i det vackra vädret på en något annorlunda tur, visade det sig! Magnus åkte först på skotern och jag efter med hundarna på släden och sist kom mamma och pappa med Dudde på skidor. Ute på mossen var det helt underbart vackert!...

Ovido - Quiz & Flashcards